jueves, 4 de marzo de 2010

RUTA PER SANT JOAN DE MORÓ

Després d'uns dies en que no acompanyaba el temps, i que la cursa de Borriol ens va deixar unes xicotetes sequeles plantars al peu esquerre,avui he pujat a Moró per entrenar amb el meu company Ernesto,que està tornant agarrar la forma després de la seva lesió al genoll.
Així que habem eixit amb direcció la fàbrica d' Estudio Ceràmico per una pista ampla i com habia plogut estos dies estabe molt bé per a córrer, hasta aplegar a una senda on ens hem desviat a l'esquerra i habem planejat un tram hasta que poc a poc ha anat empinant-se però que per la pendent se podia córrer, fins que habem arribat a una senda més estreta i aleshores, habem caminat hasta el cim que estabem ja al terme de Borriol.
Dins del terme de Borriol habem agarrat una pista ampla i plana i bona per córrer hasta que en vistes del polígon de Borriol ens habem tornat a desviar cap a l'esquerra i per una pista ampla habem tornat per amunt hasta el cim, on se continue pel mateix camí hasta aplegar a una senda que ens ha portat a la pista que baixe hasta Moró i una vegada en el terme de Moró la pista esta asfaltada hasta la rotonda del desvio i pel camí que habem eixit del poble habem tornat.
Al final han segut 11,6 Km amb un temps de 01:24:10,desnivell de +274m i una mitja de 133ppm.

Açi os deixe unes fotos.