lunes, 18 de octubre de 2010

I CURSA RODENO NULES

Hui ens hem desplaçat fins a Nules per fer una cursa de muntanya, la veritat és que sone raro el de fer una cursa de muntanya a Nules,aixó és el que vaig pensar jo quan ho vaig vorer a la pàgina de Alpinrunning, i em va entrar la curiositat de fer-la, així que hui desprès de sonar el despertador a les 06:30,desajunar, acabar d'arreplegar trastos i cap a Nules.
No sabie exactament on era el lloc, però al aplegar a Nules seguint els cartells de la cursa he aplegat, parking per al cotxe i arreplegar el dorsal, allí he vist als companys del poble Sonia,Tere i Jose, xarradeta i comentaris de la fresca que estabe fent per després tornar al cotxe a deixar el xandal i prepararse per l'eixida de la cursa.

Al tornar, tots baix del barranc ja que la cursa eixia desde allí, i quan han donat l'eixida ens ha pillat un poc sospressos i a la marxa cap a la Vilavella, per camins asfaltats i rodetjats de tarongers, al aplegar al poble ens hem desviat a l'esquerra pel costat del camp de futbol i hem continuat fins aplegar a la senda que escomençarem a pujar cap amunt i escomençar el tram ja muntanyer, fins ací molt trànquil a un ritme xino-xano però sense apretar.Ací he començat a caminar ja que hi habia un tros de desnivell fins aplegar a un pla on ja he escomençat a córrer fins aplegar a la senda del Castell, una altra vegada picant cap amunt i un tros enporlanat així que paciencia i al ritmet anant pujant.

Després hem arribat a una pista, antes de passar per una senda que estabe marcada per la cursa,al aplegar a la pista he vist que aquest tram tambe es feia en la cursa de la Vilavella, durant este tram he anat combinant el caminar amb el córrer, encara que mes caminant que córrens ja que a la vesprada hi habia que treballar i no ere plan de desfondarse tan pronte, una vegada dalt estaba el control del km 5, i la primera baixada, en la baixada tot el rato controlant sense passarse i hem aplegat al km 7 on escomençariem a pujar agarrant una senda hasta el pic de les Cabres senda molt bonica i dureta que anae fent bufar a mes d'un, fins aplegar al tram de les cordes i terreny de roques molt bonic i amb unes vistes molt bones de la Plana i del Espadà per accedir al pic,este tram m'agradat molt, una vegada dalt cap avall per una senda estreta fins aplegar a la pista on estabe el segon avituallament al km 10.

Una vegada passe el avituallament ja era pista bona per córrer fins aplegar a la senda que ens portarà a la font de les Cabres, ací he apretat ja un poc ja que m'agrada mes baixar que pujar, així que un parell de kilómetrets fent el cabra i després una vegada a la senda a caminar i algun tros córrer fins aplegar a la font de les Cabres, una vegada allí hem continuat per una senda trencacames fins aplegar a la pista on estabe el tercer avituallament,el tros que ens quedabe ja ere desfer el mateix que habien fet per pujar de Nules així que a un ritme de 4:45 he baixat fins a la meta.

Este tram ere volador però jo hui no tenie que forçar, així que he aprofitat per anar fent fons i amb molt bones sensacions acabar la cursa amb un temps de 02:19:31, encara que l'organització m'han posat 02:20:02, s'habran confòs en el que portabe detràs.

Després d'una dutxa amb aigua calenta i uns vestidors en molt bones condicions he eixit per fer xarradetes amb coneguts, uns refresquets i cap a casa a dinar.

Dir que l'organització a estat molt bé, en recórregut,marcatge,avituallaments,zona de parking,dutxes i zona per rependre forçes després de la cursa, si l'any que be la tornen a fer, jo torne.
Ací os deixe unes fotos de Grocc,Vicente Vedri,el track i perfil de la proba.