domingo, 8 de noviembre de 2009

PRIMERS RODATGES

La veritat es que la cosa va esplaiet, però bé.Esta setmana he seguit fent rodatges per el Passeig Ribalta.

El dimarts vaig eixir fent uns 41'01",tranquilet a la meua martxeta sense forçar i en una mitjana de pulsacions de 135 i màxima de 145.A este pas encara no escomence ni a suar, però ara el important es fer fondo i anar a tornar aconstumbrant les cames al rodatge.

El dijous vaig tornar a eixir i vaig coincidir amb un xicot que li diuen Paco i que la seua dona també corre.
Millor que el dimarts ja que al correr amb un altre vas corrent i es passa millor.El temps va ser de 47' 38", les pulsacions com el dimarts 135 de mitja i 146 máxima, Paco em contaba que habia eixit per estirar les cames ja que el diumenge corria la mitja marató de Castelló.De moment bones sensacions i els bessons no es queixen.

El disabte vaig tornar a eixir, em vaig posar musiqueta al mp3 i cap al puesto per a recorrer 45' 08" amb una mitja de 141 pulsacios i una máxima de 159, vaig tindre sort de pillar que habia parat de bufar el vent i feia bona hora.Avui ja he anat un poc més rapit que estos dies atras, fent el mateix recorregut que el dijous hem baixat el temps i les sensacions de cames i de motoret bones, ara a continuar i a vore si pronte ja farem un asomo per la muntanya que hi ha tinc ganes.

Com diu Vicent A TOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

No hay comentarios:

Publicar un comentario