miércoles, 25 de noviembre de 2009

RODAETA PER L'ASFALT.

El dilluns vaig fer la primera proba per l'asfalt, sense pensar-ho vaig a eixir a rodar per el passeig Ribalta però, al arribar em vaig trobar amb Vicent Moliner i dos xicots de Cabanes i em van acomvidar a pujar per la carretera de Borriol amb ells.
Al principi anava amb un poc de respecte per si podia aguantar el ritme que portaben ells, però la veritat encara que vaig parlar poc, si que el vaig aguantar encara que vaig anar algun troç un poc forçat.
Vam eixir del passeig Ribalta i vam agafar el carril bici de la carretera de Borriol fins passar el pont del desvio de la N-340,alli vam donar la volta ja que s'acabà la llum i no portaem res per vorens, varem baixar fins al pont blanc del riu Sec,que hi ha per al Tram i van agafar el lateral hasta la rotona d'entrada a la Uji i desde alli vam eixir altra vegada al carril bici de la carretera de Borriol i ja vam tornar al passeig Ribalta i després fins a casa.
El temps transcorregut va ser d'uns 52' les pulsacions d'una mitja de 159 pulsacions i de màxima de 169 pulsacions, per poc arribe al limit que sòn 176, la veritat es que vaig acabar bé per ser el primer dia que pujabe el ritme després de molt de temps.

No hay comentarios:

Publicar un comentario