viernes, 24 de septiembre de 2010

PRV 225 ROCA DE PENYACALVA - CULLA

Després de la marxa pel riu de Monlleó, en els termes de Benassal i Vistabella, hui tocabe baixar al riu, però esta vegada pel terme de Culla i com no, anirem a Penyacalva.
Jo aquest sender ja l'habia fet una altra vegada, encara que haben anat a Benafigos,aquesta vegada he fet el Prv 225, cami roca de Penyacalva,per complaure a Javi Lozano que volia anar aquesta part del riu a vore si veia una roca on podia escalar, així que Jesús Fuentes també és va apuntar i van fer cap al camp de futbol de Culla, per desde allí escomençar a caminar i anant seguint les marques grogues i blanques del Pr, que ens portaran a la senda per baixar hasta el riu.

Hui fae un dia bo per passetjar, encara que estabe molt nuvol i quan varem aplegar al riu i per sort després d'esmorçar ja es va posar a ploure i per moments pareixie que la porgaren fins aplegar tots banyats, encara que és el mes d'agost i al moment després de ploure ja estabem eixuts.
Este Prv es molt bonic, ja per les vistes com per la fauna i vegetació variada que ens encomtrem, Javi va vorer varies pedres bones per escalar i al anar a visitar una d'elles va fer eixir unes cabres i uns buitres del seu amagatall amb el soroll de pedres que aixó porta, també al aplegar baix al riu vam vorer molt de poleo com l'altre dia, així que vaig tornar a segar un poc.
Pues després de fer un esmorçar tipic d'una fabrica ja que va ser d'un quart hora i poc més per l'aigua, vam escomençar a pujar pel riu fins al mas on encontrarem la senda per tornar a Culla així com la primera part de baixada ere majoritariament de pins esta part esta més poblada de carrasques, vam anant pujant a bon ritme ja que com plovia amb ganes donabe poc de temps per parar-se a fer fotos o fer una xarradeta, així fins aplegar a una roca on Javi va descubrir que habien deixat una corda per escalar i ell es va desviar per vorela i nosaltres vam continuar cap amunt encara que després vam trobar la senda que portabe a la roca sense tindre que anar camp a traves com va anar Javi per vorela de prop.

Ací ens vam perdre un poc, ja que esperarem a Javi i no venia, al final Jesus i jo vam continuar pujant, encara que després vam decidir que Jesus desfarie algo el cami per si a Javi hi habia passat algo i jo seguie cap amunt per anar a pel cotxe, ja que en este tram es va tornar a posar a ploure de valent una altra vegada,al aplegar al cotxe hi vaig fer una cridada a Jesus per si habia vist a Javi i em va dir que si que ells ja anaben pujant també, al final encara que per la plutja ens va eixir una bona caminata i vam deixar pendent la ruta de la font de l'Oli pel proxim estiu.

Ací os deixe unes fotos que va fer Jesús Fuentes.