martes, 13 de septiembre de 2011

V CURSA DE MUNTANYA VISTABELLA


Després d'un soparot de barbacoa al carrer Jaume I, hui ha costat un poc més alçar-se de lo normal,però a l'hora que vaig quedar en Manel estabe al puesto.Així que hem fet el trajecte hasta Vistabella com si fore una processió de cotxes,pareixe que pujarem la caravana de la volta ciclista, una vegada en Vistabella hem aparcat el cotxe en la era i després hem anat a pels dorsals, xarradetes varies i cap el Dau que és on ens donaran l'eixida de la cursa.


Eixim pels carrers del centre poble per agarrar el Gr-7 que ens portarà baix al pla, tot terreny corredoret ací ja començem a fer pinya els cuñaos, i portem un ritme prou bo de portar però sense dormir-se,arribem al mas de Carrascal i comença a una petita pujada que nosaltres possem la reductoeta i la passem prou bé,després de planetjar un fals plà, aplegem al control del Mas de Gual, on fem un trago d'aigua i seguim la marxa.
Creuem el mas entre les cases i correm per una zona carregada de vegetació i ombra, segueix sent pla fins aplegar a la rambla, la creuem i agarrem una senda a l'esquerra que poc a poc és va fent més dura i ja començem a caminar per la anomenada pujada del "mal pas" un terreny molt bonic de vista però que ens fa posar en fila d'un i anar bufant la gana fins aplegar a la font de l'Algebà, una vegada passada la font ens quedem un tram de pujada dur però com hi ha ombra no és fa tant pessat una vegada dalt estem a 1600m i tenim un punt d'aigua per ja agarrar la senda a tomba oberta que ens portarà fins a Sant Joan, en aquest tram, Manel posse un ritme molt fort i jo no el puc seguir però sense perdrel de vista cap avall, la veritat que vam soltar molta adrenalina en aquest tram, una vegada en Sant Joan en el control ens tornem ajuntar i fem uns tragos d'aigua..



Continuem la marxa en direcció a la Banyadera i agarrem una senda estreta que ens portarà al mas de Benages, en aquest tram Manel és despenja un poc,així aplegem fins al tercer control, trago d'aigua i emvolts de vegetació i camp a través seguint les cintes cap avall, però tan em vaig emocionar que em vaig perdre, portabe dos d'avant i de repent no vaig vore a ningú ni davant ni darrere,serà possible me he perdut, així que mitja volta i cap arrere i quan vaig tornar a vorer gent en vaig possar darrere i a continuar baixant però el perolet fotut no vaig res de bo, fins al fi de la cursa.Així aplegarem al Gr de tornada a Vistabella.



El primer tram és de pujada i jo vaig començar a bloquejar-me, no encontrabe un ritme que puguere portar i aixó a eises altures és molt fotut perque com li guanye el cap a les cames malament,després de la pujada que al final ja vaig fer caminant, vam agarrar una baixada entre pins i pista fins al Mas dels Arcs, un altre control i ací les forces ja no estaben molt fines, arribem al Mas de Manzanares terreny amb pombra i molta vegetació i després arribem al Mas de Collet i agarrem el camí que porta a Vistabella i al ultim punt d'aigua en aquest tram vaig caurer ja no podie alçar be les cames.Després de la caiguda per una senda pedregosa vam arribar a la volta del Pinet, ací com el cavall de San Fernando un rato a pie y otro andando i malaint tot pel mal que anabe i vam arribar a la font d'alt i d'aquesta per la plaça fins al Dau, punt i final de la cursa.

Després d'arribar xarradeta i cap a la piscina, que bona que esta l'aigua fresqueta després d'un dia de batera pel momte i com no vam acabar esmorçant i fent cervesses fresquetes fins l'hora de dinar.

Ací os deixe el Track, Perfil i fotos de l'organització.

Track:




Perfil:          
Fotos:





No hay comentarios:

Publicar un comentario