lunes, 1 de marzo de 2010

CURSA DE BORRIOL



Aquesta ere la primera vegada que córrie a Borriol i la veritat es que l'any que bé tornaré,ja que el recorregut em va agradar molt.
A les 6:25 va tocar el despertador,vaig desajunar i agarrar el cotxe per arreplegar a Jaime i cap a Borriol, una vegada allí vam anar per el dorsal i fer les primeres xarradetes amb la gent i cap el cotxe per possarse el dorsal i els últims amaniments per la cursa.
A les 08:00 ens van donar solta i a córrer, un tram per dins del poble hasta la fabrica de mobles Pitarch i desde allí per un cami cap amunt, a la marxeta i sense abusar molt, ja que sino després se pague al final, així que estos primers quilómetres els vaig fer amb companys del club, Aaron i Ruben,hasta aplegar a la primera baixada sobre el Km 4 on vaig aumentar un poc el ritme i ja em vaig quedar a soles, ja que Aaron es va quedar i Ruben en va deixar a mi.





La marxa anaba bé, les pulsacions s'aguantaben i les sensacions bones,així vam aplegar a una senda que ens portarà al terme de Moró, esta senda la cóneixia dels entrenos que faig per Moró amb companys de la faena, i a un ritmet trànquil cap amunt, algun tros caminant però sense encantar-se,al acabar la senda vam planetjar un tram per una pista a l'altura de la mina de terra de Moró i ja ens vam anar a buscar la senda que ens portarà a les antenes del terme de Vilafamés.





Este tram també el cóneixia de la cursa de Vilafamés, i una vegada dalt, ja vam es començar a baixar asi vaig aumentar un poc el ritme però amb precaució ja que encara ens quedaba molta cursa i no conèixia res de lo que faltabe, este tram el vaig fer amb un grup d'unes 10 persones que portabem el mateix ritme, fins aplegar a l'altra senda i pista que ens portarà hasta la famosa pedra de Borriol.





Jo aquest terreny no el conèixia i la dichosa pedra la vaig vore després a les fotos de Juanma i Risostar, així que per esta zona les cames van escomençar a tensar-se i com no tenia ganes que me passare com a Catí, vaig afluixar de córrer i vaig anar a un ritme més baix sense forçar que sino després és passe molt malament,ja desde este punt ere tot baixada hasta Borriol per pista i per una senda técnica així que esplaiet i boma lletra fins borriol on vaig aplegar amb un temps de 02:56:18, amb una fcmitja de 158ppm i màxima de 172ppm i bones sensacions de motor, encara que de cames vam fluixejar, però per ser la primera cursa d'enguany no esta gens malament.
Al acabar vam fer un moset i pronte cap a casa, ja que ens esperaba el dinar de l'ajo de Benassal.
P.D. Les fotos son de Risostar, moltes gràcies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario