lunes, 29 de marzo de 2010

X PUJADA A LA NEVERA ATZENETA


Quan milló heu vols fer, caguerà al canto, aixó es el que hem va passar amb la pujada a la Nevera, encara que tot i aixó l'important era acabar-la i aixó heu vam complir.
El dia va començar amb xarradetes varies fins a que el Speaker ens va reclamar per posar-nos baix de l'arc d'eixida per escomençar la cursa.
Eixida al trotet i poc a poc anant aumentant el ritme hasta trobar-se comode sense forçar, així vaig anar fins aplegar a l'Andreva on vaig notar els primers sintomes que no anaba bé, va escomençar el doloret al costat el tipic flato ditxós, així que hasta la Torrentina vam alçar un poc la marxa per vore si alló tornaba a la normalitat d'un dia de cursa.
Al arribar al control vaig beure i vaig agarrar un troç de plàtan i cap amunt,fins la senda on estabe el km.10,asi en la costa del Manyà vaig escomençar a caminar i vaig notar bones sensacions,tot i que vaig avançar unes quantes posicions durant este tram.
Una vegada en la pista ja vaig tornar agarrar el trotet fins a la "temible cuesta de los suspiros", asi a tornar a caminar fins a l'entrada de la senda que ens portarà al pou de la nevera,esta senda es molt córredora així que ha córrer fins al pou i després a caminar hasta dalt, on estabe el control del chip i el avituallament de la Nevera.




Asi vaig aprofitar per beure isotonic i fer uns comentaris amb gent del poble que estaben mirant la cursa i tot seguit cap avall, asi vaig soltar el rall i vaig fer 3 km a 4:17, el que va fer que quan aplegare a l'ermita de la Pilarica escomençare a tindre ganes de pisar, vaig parar a pisar i a partir d'este moment no en vaig pegar una al clau,vaig perdre les sensacions al córrer, amb continus parons i arrancades, al final pajaron que em va durar fins pasar la font del forcall, el tram del barranc va ser nefasto em va eixir els km a 8:42 com si caminare,després vaig millorar un poc fins al mangranar, i després del mangranar fins a la font de la torre una altra vegada no anaba de cara l'aire, les sensacions roines no agarraba el ritme i enseguida a caminar, en fallaben les cames i el cap no sabia el que passaba, així que poc a poc vam anant fent com se podie el tram del mas Propet.
I ja es veu que una vegada vaig vorer el Km 25,em vaig encorajitnar i ja vaig traure el resto fins al poble, asi vaig traure tot el que tenia i em vaig proposar que ningú em passara fins a meta, enguany no em van esprintar com l'any passat a punt d'entrar a meta.
El temps va ser de 02:56:42 tres minuts més que l'any passat,però per totes les penuries que vaig tindre encara estic content,això si, és l'última cursa que estare pendent del temps que vaig fer amb l'anterior any, ja que sempre que vullc millorar el temps la cague, així que a partir d'ara a córrer i a no pensar amb el puto rellotge.
Després una dutxa i a fer xarrades i cervesses fins l'hora de dinar.

Donar les gràcies als fotografs i donar l'enhorabona a l'organització pel treball tan ben fet que van fer i que l'any que bé ens pugem tornar a vore tots i disfrutar d'esta cursa.

Asi os deixe unes fotos de Joxexp,Volta al terme,Mahesh,Isma GMC i Toni Capsir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario