miércoles, 29 de septiembre de 2010

3ª CURSA DE CATI

Pues be, després dels primer entrenos per asfalt per baixar el gas de les cervesses i cubates i quilos de més del estiu, que enguany al no poder fer res han segut el doble,he anat a Cati a fer de granera de la cursa, ja vaig parlar amb Eladi en festes d'Atzeneta i ja que no estaba per córrer, però tenia ganes de fer una eixideta pel monte em vaig fer voluntari per fer de granera.

El dia va escomençar amb fresqueta, a primera hora del matí i la gent pels carrers del poble escalfant per llevar-se un poc de damunt la gelor, jo vaig estar fent xarradetes varies amb coneguts i vaig cóneixer als companys que fariem de granera al final de la cursa,vaig a nombrar-los Vicent,Carlos Capsir,Mª Carmen i Juan.

Així que una volta donada l'eixida i deixar que la gent és anare despejant, varem escomençar la nostra caminata i el nostre treball que era anar llevant les cintes que és van posar per la cursa i la gent no crec que tingueren queixa ja que jo la vaig vore ben marcada inclós alguna sobraba, i com tot, als 2 km ja vam vorer el primer en abandonar la proba per una enganxada d'abdominals i quan ja escomençaven a agarra la senda és vam trobar la segona en abandonar una xica que venia acompanyada del gos i que este l'habia abandonat feie un bon tros ja que nosaltres el vam vore i Vicent el volia fer anar cap enrere però va ser imposible, així que la xicona a descansar,ja no tornarem a vorer cap ressagat més, la gent córren tots que se les pelen al menys en Catí no hi va haber ningú que la fare tota caminant.

Vam continuar llevant cintes i al cap d'una hora vam aplegar al km 5, abans de baixar al primer control, on ens estaben esperant per fer una cervessa que ens les habien posat a un toll per refrescar i estabe molt bona, xarradeta i pel sender cap amunt en busca del segon control al cim de la Nevera, ací ens van deixar l'emisora i ens vam enterar de les dos caigudes de consideració que hi varen haber a la cursa, este tram em va agradar molt ja que tenie molt bones vistes i apart picae prou de desnivell, així vam aplegar al segon control on ja no hi varem arribar pues ja estaen esperant-mos per baixar.

Nosaltres vam continuar cap avall i apartir d'ara jo ja cóneixia el terreny de les edicions anteriors ja que era el mateix,bona baixada de la nevera per agarrar on estabe l'any passat el control una senda que ens portarà primer planejant i després amb una baixada fins al tercer control compartit, ací ens deien que sino voliem fer el tram de l'Avellà que ens esperarem i que al passar els últims ens baixariem a Cati,però no, varem continuar cap avall per anar a buscar el barranc de Salvasoria i la pujada al balneri de L'Avella, açi el primer tram m'agrada però el segon que toca baixar el barranc amb la putjada del pedregal jo ho llevaria de la cursa,però te que hi haber terreny per tots els gusts,així que limpian les cintes fins l'Avellà on barem aprofitar per esmorçar i fer un descans de la feina.

Una vegada esmorçats vam continuar per la senda de l'infern cap amunt, bon tram dur i bonic fins aplegar a una pista que amb un terreny trencacames de pujades i baixades vam aplegar al control compartit, açí no quedaba ningú vam deixar les cintes que portaben on ens van dir i d'ací fins al poble ja va ser un passeig ja que els que estaben a este control vam passar per davant nostra i ja no teniem cintes que llevar per tant aquest tram fins al poble el vam fer a un bon ritme de caminata.

Al final van ser 05 hores i mitja de trajecte en el cual vam passar el matí molt distrets,després al aplegar unes cervesses amb els graneres i gent de l'organització i cap a Benassal a dinar, per després anar a Benafigos a sopar i fer festa i desde este dia encara espere a Aaron Agut, que estabe molt valent per fer entrenes per anar l'any 2011 a la MIM i baixar de nou hores.

Açí os deixe unes fotos del recorregut.